استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

رئال مادريد در بازي گراميداشت رائول گونسالس موفق شد السد قطر را با 5 گل شکست دهد.


رئال مادريد و السد قطر شب گذشته در ديداري دوستانه به منظور گراميداشت رائول گونسالس به مصاف هم رفتند که رئالي‌ها در پايان موفق شدند با نتيجه پرگل 5 بر صفر اين ديدار را با پيروزي پشت سر بگذارند. در اين ديدار کريستيانو رونالدو پيراهن شماره 7 را به رائول گونسالس داد تا اين مهاجم اسپانيايي با پيراهن معروفش براي رئال مادريد به ميدان رود. ايکر کاسياس نيز بازوبند کاپيتاني را به بازوي رائول بست.

در حالي‌که هشتاد هزار هوادار رئالي با پيراهن شماره 7 در ورزشگاه برنابئو حاضر شده بودند رائول موفق شد در دقيقه 23 اولين گل مسابقه را به ثمر برساند و مانند هميشه خوشحالي بعد از گلش را با بوسيدن حلقه ازدواجش انجام دهد. ديگر گل‌هاي رئال را در اين ديدار ايسکو (59)، کريم بنزما (79) از روي نقطه پنالتي و يسه رودريگس در دقايق (82 و 88) به ثمر رساندند. پس از پايان اين مسابقه رائول در کنار تمامي جام‌هايي که با رئال مادريد فتح کرد ايستاد تا خداحافظي باشکوهي از تيم محبوبش داشته باشد.

رائول پس از پايان مسابقه چمن ورزشگاه را بوسيد و درحالي که با بدرقه باشکوه هواداران اين تيم روبرو شد از باشگاه محبوبش خداحافظي کرد.

بازي بزرگداشت رائول قرار بود سال گذشته برگزار شود که به دليل حضور رئال مادريد در سوپرجام اسپانيا برگزار نشد. رائول در حال حاضر در باشگاه السد قطر بازي مي‌کند

رئيس کنفدراسيون فوتبال اروپا برگزاري رقابتهاي جام جهاني فوتبال سال 2022 در قطر را غيرممکن دانست.


به گزارش شبکه تلويزيوني اسکاي نيوز عربي، ميشل پلاتيني گفت: بازي فوتبال در هواي بسيار گرم در فصل تابستان قطر امکان پذير نيست.

به نظر مي رسد اين سخنان پلاتيني واکنش به انتقادات ژوزف سپ بلاتر رئيس فدراسيون جهاني فوتبال از تصميم يوفا براي برگزاري رقابتهاي جام ملتهاي اروپا سال 2020 در سيزده کشور مختلف است.

پلاتيني معتقد است برگزاري اين رقابتها در کشورهاي مختلف اعتبار بيشتري به رقابتها مي دهد. بلاتر در مقابل اين اقدام را عامل بي اعتباري اين رقابتها مي داند.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان